CX stratégia a transformácia

Vyspelosť, s ktorou vo firmách a organizáciách narábajú s CX princípmi a postupmi, má niekoľko stupňov. Vyspelejšie firmy využívajú CX efektívnejšie, čím zvyšujú návratnosť svojej investície do skúsenosti (ROX), ktorú svojim zákazníkom vytvárajú. Progres vo vyspelosti nastolí vhodná stratégia. 

Čo ponúkame

Pomáhame porozumieť CX vyspelosti a personalizovať CX stratégiu na vašu situáciu. Chceme, aby ste vedeli, kam a prečo týmto produktom alebo službou kráčate. Uľahčujeme udržateľné organizačné a procesné zmeny a pomáhame s nákupom CX služieb.

Naše vlastné CX služby zahŕňajú návrh a realizáciu prieskumov zákazníckej skúsenosti, ako aj hĺbkové kvalitatívne a kvantitatívne prieskumy spoločenských problémov alebo súčasného nastavenia vašej politiky.

Radi tiež dizajnujeme, pilotujeme a iterujeme personalizované riešenia. Poradiť vám vieme aj pri nákupe a QA CX služieb.

Nákup UX/CX

___________________

NECH DOSTANETE HODNOTU ZA PENIAZE

Chcete si kúpiť (do projektu/ku prevádzke) UX/CX služby, no nemáte s tým ešte skúsenosti, alebo vám chýba interné know-how?

My vám radi pomôžeme

  • naškálovať váš dopyt podľa vašich potrieb
  • zadefinovať opis predmetu zákazky a požiadavky od dodávateľov
  • nájsť a vybrať potencionálnych dodávateľov

UX/CX vyspelosť 

___________________

INÉ VÝCHODISKO, INÁ STRATÉGIA

Nielsen Norman Group model CX vyspelosti pomáha odmerať  túžbu a schopnosť organizácie úspešne a udržateľne poskytovať produkty a služby zamerané na potreby klienta. Hodnotenie krátkym dotazníkom sa na štrukturovanosť a rozsah, v ktorom sa s CX postupmi a princípmi narába pri riadení biznisu a bežnej prevádzke. 

Porozumenie vašej vyspelosti vám umožní identifikovať príležitosti na zvýšenie efektívnosti využívania CX postupov a princípov.

Radi vám pomôžeme zistiť CX vyspelosť a  identifikovať príležitosti na zlepšenie vo vašej situácii. Spoločne na roadmape zadefinujeme najdôležitejšie míľnikové aktivity, ktorých realizáciou bude podmienené vaše zlepšenie . 

Vízia, ciele a ich meranie

___________________

KAM A PREČO IDE VÁŠ BIZNIS? 

Ak sa chcete niekam dostať, musíte najprv vedieť, kam idete a prečo. Správna vízia stručne a jasne vyjadruje  prínosy, ktoré poskytovanie toho-ktorého produktu alebo služby bude prinášať klientom, a zároveň obchodne aj vám. 

My vám radi pomôžeme:

  • navrhnúť a odfacilitovať ko-kreatívne workshopy
  • zladiť vašich kľúčových stakeholderov na jednej vízii
  • spoločne zadefinovať merateľné ciele vášho produktu alebo služby
  • zadefinovať roadmapu a jej najdôležitejšie míľniky

Organizácia práce a procesy

___________________

PROKLIENTSKÁ KULTÚRA PRÁCE

Systematická a dobre štukturovaná práca s dátami o zákazníckej skúsenosti vyspelým firmám zarába peniaze. Nie každý však toto nastavenie vie samostatne dosiahnuť.

My vám radi pomôžeme:

  • identifikovať a onboardnuť chýbajúce role
  • identifikovať príležitosti na lepšie využitie CX princípov a postupov vo vašich procesoch
  • navrhnúť motivačné opatrenia, ktoré budú motivovať vašich zamestnancov viac počúvať a reflektovať potreby vašich klientov

V EMPATHY kombinujeme unikátne skúsenosti s overenou sadov zručností, aby sme vám pomohli doručiť kvalitu a boli spoľahlivým partnerom.

Poznáme úradnícke procesy a kultúru

✓ Tvoríme návrhy v súlade s legislatívou

Sme flexibilní a dodržiavame termíny

Záleží nám na tom. Robíme to pre nás všetkých

Sme experti v tom, čo robíme

Ste len krôčik od fantastického dobrodružstva. Tvoriť kvalitné digitálne produkty je fuška. Radi sa však spoločne s vami zaslúžime o to, že táto fuška bude stáť za to.

Kontakt

Patrik Pavlovský
patrik.pavlovsky@em-pathy.sk
+421 902 481 390
LinkedIn

9 + 9 =