CX stratégia a transformácia
Vyspelosť, s ktorou vo firmách a organizáciách narábajú s CX princípmi a postupmi, má niekoľko stupňov. Vyspelejšie firmy využívajú CX efektívnejšie, čím zvyšujú návratnosť svojej investície do skúsenosti (ROX), ktorú svojim zákazníkom vytvárajú. Progres vo vyspelosti nastolí vhodná stratégia.
Čo ponúkame
Pomáhame porozumieť CX vyspelosti a personalizovať CX stratégiu na vašu situáciu. Chceme, aby ste vedeli, kam a prečo týmto produktom alebo službou kráčate. Uľahčujeme udržateľné organizačné a procesné zmeny a pomáhame s nákupom CX služieb.
Naše vlastné CX služby zahŕňajú návrh a realizáciu prieskumov zákazníckej skúsenosti, ako aj hĺbkové kvalitatívne a kvantitatívne prieskumy spoločenských problémov alebo súčasného nastavenia vašej politiky.
Radi tiež dizajnujeme, pilotujeme a iterujeme personalizované riešenia. Poradiť vám vieme aj pri nákupe a QA CX služieb.
Nákup UX/CX
___________________
NECH DOSTANETE HODNOTU ZA PENIAZE
Chcete si kúpiť (do projektu/ku prevádzke) UX/CX služby, no nemáte s tým ešte skúsenosti, alebo vám chýba interné know-how?
My vám radi pomôžeme
- naškálovať váš dopyt podľa vašich potrieb
- zadefinovať opis predmetu zákazky a požiadavky od dodávateľov
- nájsť a vybrať potencionálnych dodávateľov
UX/CX vyspelosť
___________________
INÉ VÝCHODISKO, INÁ STRATÉGIA
Nielsen Norman Group model CX vyspelosti pomáha odmerať túžbu a schopnosť organizácie úspešne a udržateľne poskytovať produkty a služby zamerané na potreby klienta. Hodnotenie krátkym dotazníkom sa na štrukturovanosť a rozsah, v ktorom sa s CX postupmi a princípmi narába pri riadení biznisu a bežnej prevádzke.
Porozumenie vašej vyspelosti vám umožní identifikovať príležitosti na zvýšenie efektívnosti využívania CX postupov a princípov.
Radi vám pomôžeme zistiť CX vyspelosť a identifikovať príležitosti na zlepšenie vo vašej situácii. Spoločne na roadmape zadefinujeme najdôležitejšie míľnikové aktivity, ktorých realizáciou bude podmienené vaše zlepšenie .
Vízia, ciele a ich meranie
___________________
KAM A PREČO IDE VÁŠ BIZNIS?
Ak sa chcete niekam dostať, musíte najprv vedieť, kam idete a prečo. Správna vízia stručne a jasne vyjadruje prínosy, ktoré poskytovanie toho-ktorého produktu alebo služby bude prinášať klientom, a zároveň obchodne aj vám.
My vám radi pomôžeme:
- navrhnúť a odfacilitovať ko-kreatívne workshopy
- zladiť vašich kľúčových stakeholderov na jednej vízii
- spoločne zadefinovať merateľné ciele vášho produktu alebo služby
- zadefinovať roadmapu a jej najdôležitejšie míľniky
Organizácia práce a procesy
___________________
PROKLIENTSKÁ KULTÚRA PRÁCE
Systematická a dobre štukturovaná práca s dátami o zákazníckej skúsenosti vyspelým firmám zarába peniaze. Nie každý však toto nastavenie vie samostatne dosiahnuť.
My vám radi pomôžeme:
- identifikovať a onboardnuť chýbajúce role
- identifikovať príležitosti na lepšie využitie CX princípov a postupov vo vašich procesoch
- navrhnúť motivačné opatrenia, ktoré budú motivovať vašich zamestnancov viac počúvať a reflektovať potreby vašich klientov
V EMPATHY kombinujeme unikátne skúsenosti s overenou sadov zručností, aby sme vám pomohli doručiť kvalitu a boli spoľahlivým partnerom.
✓ Poznáme úradnícke procesy a kultúru
✓ Tvoríme návrhy v súlade s legislatívou
✓ Sme flexibilní a dodržiavame termíny
✓ Záleží nám na tom. Robíme to pre nás všetkých
✓ Sme experti v tom, čo robíme
Ste len krôčik od fantastického dobrodružstva. Tvoriť kvalitné digitálne produkty je fuška. Radi sa však spoločne s vami zaslúžime o to, že táto fuška bude stáť za to.
Kontakt
Patrik Pavlovský
patrik.pavlovsky@em-pathy.sk
+421 902 481 390
LinkedIn